Wielu z nas korzysta w swoim życiu z licznych promocji oraz specjalnych ofert. Są to oferty skierowane albo do konkretnego typu potencjalnego klienta lub w określonym momencie roku kalendarzowego. Last minute oznacza ofertę zawierającą wiele udogodnień oraz atrakcji, których mogłoby nie być w jej wcześniejszej wersji. Cechą charakterystyczną, która niewątpliwie najbardziej apeluje do klientów wybierających tego typu rozwiązania jest cena. Oferty last minute jak na przykład w przypadku przelotu lotniczego są o wiele tańsze i nie trzeba ich rezerwować nawet na kilka miesięcy naprzód. Oferty last minute nie ograniczają się jedynie do linii lotniczych. Last minute zatacza coraz szersze kręgi obejmując coraz więcej zróżnicowanych branż. Przykłady można wciąż mnożyć. Poza wycieczkami oferty last minute wprowadzają salony odnowy biologicznych, sanatoria, wyprawy survivalowe, firmy zajmujące się organizowaniem skoków samolotowych, lotów na paralotni oraz inne. Ten szeroki przekrój łatwo znaleźć w ofercie większości firm eventowych. Oferty last minute pojawiają się zazwyczaj pod koniec społecznego boomu odnośnie jakiejś usługi lub produktu. Jednak czasami oferty tego typu stanowią sprytny zabieg marketingowy mający za zadania przyciągnąć dodatkowych klientów.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply