Zainteresowanie ofertami last minute

W ciągu ostatnich lat zainteresowanie ofertami last minute ustawicznie się zwiększa. Źródeł tej rosnącej tendencji można doszukiwać się w ciągle rozwijającej się sytuacji na rynku gospodarczym. Powstaje coraz więcej firm usługowych oraz sklepów świadczących sprzedaż detaliczną najróżniejszych produktów. Skutkiem, czego na rynku panuje duża konkurencja. Przedsiębiorcy prześcigają się w sposobach na przyciągnięcie potencjalnego klienta. Jednym z środków służących zwiększeniu sprzedaży są oferty last minute. Wkomponowują się one w czas między sezonowy, kiedy to występuje nasycenie rynku daną usługą lub produktem oraz spadek popytu. Dzięki zastosowaniu ofert last minute następuje pewne ożywienie gospodarcze. Skutkiem, czego potencjalni klienci mogą przebierać w najróżniejszych ofertach. Dobrym przykładem jest branża turystyczna. Wraz z zbliżającym się końcem sezonu wiele biur podróży wprowadza wycieczki na ostatnią chwilę. Charakteryzują się one stosunkowo niższymi kosztami, jakie musi ponieść kupujący. Często do tego typu ofert dołączane są różne atrakcyjne dodatki jak zniżki na zabiegi kosmetyczne lub określonego typu produkty.