Każdy hotel powinien posiadać dużą liczbę pracowników, którzy starają się spełniać indywidualne życzenia nawet najbardziej wymagających gości, ale tez powinni oni dbać o to, aby w każdym zakątku hotelu była wzorowa czystość. Pracownikami, którzy muszą spełniać te dwie czynności są w szczególności pracownicy służby pięter. Wiele gości uważa, że są oni potrzebni do tego, aby jedynie przygotować pokój przed przybyciem gościa. Jednak praca pokojówki nie ogranicza się tylko do tego, aby wytrzeć kurz z mebli, zmienić pościel, starannie zasłać łózko, poodkurzać w jednostce mieszkalnej i dokładnie posprzątać łazienkę. Nie dość, że taka praca jest bardzo trudna, ponieważ sprzątanie pokoju jest niekiedy bardzo wyczerpujące, zwłaszcza kiedy niekulturalny gość zostawi w nim bardzo duży bałagan. Pokojówki muszą posiadać bardzo duże predyspozycje, aby mogły pracować na takim stanowisku. Szczególnie bardzo ważna jest kondycja fizyczna, ponieważ jej brak oznaczałby to, że po prostu niemożliwe byłoby dokładne posprzątanie jednostki mieszkalnej. Ponadto, pracownicy służby pięter muszą niekiedy bardzo dużo dźwigać. Co prawda doskonałym ułatwieniem są wózki, jednak nie każdy hotel może je udostępnić. Jednakże do obowiązków pracowników służby pięter należy także utrzymanie czystości na korytarzach, a także zachowanie porządku w holu hotelowym.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply