Czy reklama jest potrzebna? Jeśli tak to, jaka?

Hotel jest to miejsce przede wszystkim noclegu. Korzystamy z jego usług głównie w okresie naszego urlopu, podróży służbowej itp. Czy jednak jest to miejsce, które wymaga jakiejkolwiek reklamy? Czy reklama ma tutaj jakieś znaczenie? Prawda jest taka, że dzisiaj reklama pozwala nam nie tylko zaistnieć, ale i przetrwać. Kwestia ta dotyczy wszystkich z branż także i hotelarstwa. Jaką reklamę dany hotel wykorzysta do przedstawienia swojej oferty wynika już z wielu czynników. Przede wszystkim musimy wziąć pod uwagę aspekt finansowy, bowiem ilość przeznaczonych środków ma ogromne znaczenie w dokonywaniu wyboru formy reklamy. Najpopularniejsze i zarazem najbardziej efektywniejsze to filmy reklamowe jak i promocyjne. W takiej formie, hotel może przedstawić dużą ilość swoich atutów, opinię gości, a także przedstawić nam swoje otoczenie jak i wnętrze, które nie zostaną tak odzwierciedlone np. w postaci katalogu czy ulotki. Ponadto film taki może zostać zaprezentowany na różnych targach, w galeriach handlowych, w Internecie jak i na płytach, które będą wręczane gościom. Hotelarstwo jest to branża bardzo ryzykowna, która wymaga ciągłego doskonalenia. Wynika to z coraz większej konkurencji jak i rosnącego zapotrzebowania klientom. Jeśli hotel nie sprosta pewnym wymaganiom, wówczas nawet najlepsza reklama nie odniesie tutaj żadnego rezultatu.